maanantai 18. heinäkuuta 2011

catching up.

Kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, kun kone rupesi vastaan hangoittelijaksi. Se oli se pienin syy. Olen lähinnä priorisoinut asioita ja ihan mielelläni. Koneella päiväkaudet istuminen putosi sijalta aika kovaa ja korkealta.

Kävin siskon luona Lahdessa. Jesu on vähän aikaa sitten ostanut oman asunnon, joka oli hulppea. Ihan mielettömän kaunis vasta remontoitu kolmio. Vietimme illan hänen parvekkeellaan. Mie soitin kitaraa ja me lauloimme siskon ja äipän kanssa niin että koko kyseinen kaupunginosa raikui. Vasemman käden sormet ovat vieläkin vähän hellänä siitä monen tunnin musisoinnista. Pitäis vissiin silitellä tuota omaaki kitaraa useammin.

Kaupungilla pyöriessämme shortsiostoksilla huomasin, että tämä varsi on kaventunut lähes kolme vaatenumeroa. Puntarikin osoitti että rehevämmistä elotiloistani kiloja on karissut vähemmäksi n. 5kg.
Tuo kaikki tekemättä mitään ainakaan tietoisesti! Olen syönyt niin paljon kuin olen halunnut ja mitä olen halunnut. Enkä pahemmin ole liikkunutkaan. Mutta se on tuo töihin ja sieltä takaisin pyöräily (mistä olen kyllä vähän saanut luopua, kun on autokyyti tarjoutunut useaan otteeseen ^_^) ja se kiire ja kuumuus, missä ei ehdi saati edes haluta syödä.

Olen ollut kissavahtina luokkakaverille ja palkkioksi sain mm. käyttää heidän saunaansa (jonne oli tuotu saunavihta!). Eilen kävin varta vasten siwasta ostamassa yhden saunakaljan. Löylyttelin, vihdoin, maistelin olutta ja kävin välillä nauttimassa ulkoilmasta parvekkeella. Kyllä kesäinen Suomi näyttää kauniilta löylyttelyn ohessa.

Mie voin oikein hyvin. Mulla on hyvä työporukka, jonka kanssa päivät taittuvat naureskellen. Välillä aina muistaa senkin, ettei net kaikki huiput kaverit ole pitkien junamatkojen takana, vaan voivat löytyä ihan läheltäkin. Lisäksi on yksi, jonka seurassa voin saada kikatuspuuskan leffan lopputekstien aikana tai ihan vain istua ja läiskiä korttia baarin perimmäisessä nurkkapöydässä.

3 kommenttia: