perjantai 27. toukokuuta 2011

Joka nörtin unelmatyttöystävä

Tässä tämän viikon aikana on tullu todellaki vietettyä vain lomapäiviä. Molen nimittäin saanu tiirailtua netistä kaikki The Big Bang Theoryn jaksot (olin menossa kolmoskaudessa ku tulin tänne), uusimmat Greyn Anatomiat, uusimmat How I Met Your Motherit ja oliko joku vielä? No, joka tapauksessa nyt on Futuraman vuoro. Olen lisäksi puhelimitse neuvonu ystävätärtäni kun ei leffa auennut media playerissa ja treffiseura oli tulossa. What else, olen ylitsepääsemättömän koukussa kaikkiin ihanan typeriin Facebookin peleihin. En nyt sentään Farmvilleen, siihen en alennu. Mutta en nyt tiiä onko paljoa parempi että käyn useasti päivässä viinitilallani tarkastamassa tilukset ja seuraavaks yritän kerätä tähtiä eri planeetoilta räjäytellen pallorykelmiä pelastaakseni prinssin.

Eilen ja tänään olen kyllä jo pari kertaa vilkaissut kaihoisasti ikkunasta ulos, muttakun siellä on joko tullut taivaan täydeltä vettä tai rakeita. Blah.

Mutta no lifettamiseni ulkopuolella olen saanut jotain aikaan. Esmes eilen tehin jääkaapista löytyneistä jämistä aivan suberbe-ihanaa herkkusieni-sipuli-pippurituorejuusto-luumutomaatti-munakasta!
hän oli herkullinen!
Njoo ja toki pesin myös saunan ja sitä varten revin kaapista löytyneet vanhat farkut minishortsimittaan. Olen aina, ihan aina ollut hiukan shortsivastainen, mutta jokohan tänä kesänä annan näiden kalmankalpeiden töppöjalkojeni nähdä päivänvaloa vielä säärestä ylöspäin. Saa ny nähä!

Nyt sitä Futuramaa ja sen jäliks ristikkolehteä niin kauan ko silmät pysyy auki, koska koko ajan ei saa olla koneella. Villi koti-ilta siis!

1 kommentti:

  1. Miä alotin sen Greyn maratonin ja oon nyt kyllä vasta kakkoskaudessa menossa. Jänniä vapaahetkiä siis :D

    VastaaPoista